perjantai 4. marraskuuta 2016

Palikkahuivi




Tulipa neulottua huivi, jonka kohdalle voi luetella melkein kaikki tunnisteet tuosta listasta. Siinä olis mysteeriä, i-cordia yksi- ja kaksivärisenä, raitaa, patenttia kahdella värillä ja lankaa kolmelta eri taholta. Välillä meinasi hieman puuduttaa saman toistaminen ja lankojen pätkiminen, mutta lopputulos miellyttää. Tai siis vielä tuossa olisi pari lankaa pääteltävänä ja huivi on itse asiassa vasta nyt kylvyssä odottamassa viimeistä silausta, mutta piti saada kuvat tänne blogiin heti tuoreeltaan. Sillä meillä paistaa aurinko ja on lunta maassa! Hyvin vähän, mutta kuitenkin.




Lanka: Wollmeise Pure, väri Single Malt (A), Louhittaren Luolan Väinämöinen, kaksi Eiku-väriä (B ja C) sekä Hopeasäie Basic, Outsider-väri (D)
Puikot: 3,5 mm pyöröt
Ravelryssä: Palikat

13 kommenttia:

  1. Kaunis! Tuo on kyllä ihanan graafinen huivimalli, instassa olen ihastellut erilaisia variaatioita. <3 :)

    VastaaPoista
  2. Oh, onpas kaunis!! Sait omasi jo valmis, nopea toiminta. Minä olen vielä 2 riviä vaille viimeinen osa, eli section 9 on vielä kokonaan aloittamatta. Kasvoiko se vielä paljon kylvyn jälkeen??
    Minun täyttyy myöntää että olen vähän pettynyt... olisin odottanut vielä semmoinen "aaha"lopetus huivin ohjeesa. Olisiko se edes mahdollista??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että kokoa tuli kastelun jälkeen juurikaan lisää, koska en pingottanut tätä mitenkään. Vähän minäkin odottelin loppuun jotain yllättävää, mutta oikeastaan tämä on loppujen lopuksi ihan hyvä näin. :)

      Poista
  3. Onpa hauska, "saksitun" näköinen muoto. Toimii!

    VastaaPoista
  4. Niin epistä, kaikilla tulee noin hieno, ja mää vaan mietin, että pitäskö purkaa, ku värit ei toimi.... Mutta onnittelut, ehkä vähän tylsä neuloa, mutta lopputulos on komea!

    VastaaPoista
  5. Mukavan ja kauniin näköinen huivi. Minä en edes yritä osallistua näihin mysteereihin kun olen niin huono toteuttamaan niitä.

    VastaaPoista
  6. Hyvät värivalinnat, tosi komea huivi! Mie en meinaa enää osallistua huivimysteereihin, on mennyt pieleen niin monta kertaa...

    VastaaPoista
  7. Kauniit värit :) Tästä huivista tuli yllättävän hieno. Keskeneräisiä töitä katsellessa vielä epäilytti hieman.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...